Bunk'd
Siblings Emma, Ravi, and Zuri Ross spend the summer at Maine's Camp Kikiwaka, where their parents met as teenagers. The kids aren't used to being in the great outdoors, and need some help to adjust.
Gone Girl
Ravi grows suspicious when he overhears Xander's plans for his first date with Emma. Zuri and Jorge set up a secret business selling candy and video games to the campers.
Lou is tired of hearing Emma and Zuri's constant bickering, and sends them out in a canoe in the middle of the lake to work out their differences.
The campers are cursed with bad luck after Emma and Xander lose the camp spirit stick; Jorge and Tiffany attempt to teach Ravi how to swim.
Xander and Emma team up for a fishing competition, but find out that they have little in common; Tiffany and Zuri plot to steal fish from the mess hall to use for the competition.