Buried in the Backyard
The gruesome discovery of a decomposed and dismembered corpse, buried in the backyard of a Seattle home, results in an investigation that unravels a 30-year-old murder plot hatched by a scheming, vindictive family.
After a home owner finds a mummified corpse buried inside a barrel beneath his home, detectives painstakingly piece together a series of hidden clues to locate a killer who thought they had committed the perfect murder.
Investigators believe a young woman left of her own accord, but her mother is convinced that someone close to her is keeping a secret. A two-year search brings investigators to the backyard of a historic location.
While trying to identify the remains of a victim found buried in the backyard of a plush California home, investigators discover another murder was committed at the exact same residence 30 years earlier.