Campo de estrellas
Where the support comes from and how it evolves and what were the sacrifices that families made. The first team, childhood friends and relatives, different teammates... collectively make up and reveal the personalities and qualities of each Real Madrid player.
Camavinga
Join the French player and discover the stellar rise of his football career. Years of success in France and Spain. From the French Cup with Stade Rennais to winning everything with Real Madrid. His former coaches from his clubs in France and his Real Madrid teammates, Rodrygo y Tchoumeni tell us who Camavinga really is.
Learn all about Mario Hezonja's story. Thanks to his mother we learn about his childhood in Croatia, his coaches tell us what they saw in him, his first steps in basketball and his evolution into one best players in Europe, before signing for Real Madrid and winning the Euroleague.
Join us for Campo de Estrellas featuring Athenea. Discover the Real Madrid player's most humane side. Her family, her psychologist her friends and the staff from her former clubs tell us all about Athenea. What makes her tick, her love for football, the work she puts in on the pitch and above all, for her family.