Chio's School Road
When Chio finds her route to school under construction, she takes a cue from her video game and uses the rooftops to make it on time.
Chio decides to take an early morning stroll through the park; Chio and Manana discuss physical fitness.
Chio and Manana consider what experiences they want to have before they die; Chio and Manana discuss their career paths and ask strangers if they feel happy with their chosen professions.