Comic Girls
I Got the Worst Results on the Survey
Kaos is a new manga artist who finds out that her series got bad survey results, so her editor suggests that she go live at an all-girls dorm for manga artists to improve her talents.
Ruki has Koyume model for her, leading to an awkward conversation about breast size.