Slow Loop
Nervous to meet her new stepdad, Hiyori heads to the place she always feels at home—the ocean. When a curious girl named Koharu shows up, Hiyori decides to teach her how to fish, just like her father did before he died. But after Koharu reveals she’s also meeting her new family that night, the girls come to a startling realization. Their friendship is about to reach a whole new level!
A Very Unique Girl
Destiny brings a special girl called Koharu into the mellow and solitary life of Hiyori, who is used to being by herself for the most part.
If You Can Just Smile
Koharu meets someone who is quite close to Hiyori; Hiyori plans a fly-fishing special for Koharu.
Koharu cannot seem to understand how to deal with Hiyori's relentless efforts to help her; it becomes evident on Koi's sixteenth birthday that she has evolved into a better person.
The girls go fishing on Ichika's boat and invite Futaba to come with them. Later, they all enjoy a nice meal at Hiyori and Koharu's house.