Room Camp
In the Yamanashi Prefecture, there's a high school named Motosu High School; Kagamihara Nadeshiko finally wants to kill some time in their club room, but then Ohgaki Chiaki and Inuyama Aoi suddenly announce that they're all going on a trip.