Commander Fort
He invested his fortune to buy love. He underwent 27 operations. He fulfilled his dreams. People adored him. Ricardo Fort lived how he wanted to and died as best he could. But behind his story is a past marked by family conflicts, sexual ambiguity, and physical pain. Divided into four episodes and with the participation of those who knew him best, “Commander Fort” reveals the secrets of Argentina’s most charismatic millionaire in recent memory.
Before fame, Ricardo wanted to be a singer, and to do so he set up shop in Miami, a city where he can live freely and without the need to conceal his sexuality; his friends revisit his life and bring parts of his story forward for the first time.
Chocolate
Marta and Felipe, Ricardo's children, look for a way to communicate with him. Eduardo, his brother, opens up about the details of his childhood, his tenuous relationship with his father, and what has kept the family business running over the years.
After Ricardo's death, his belongings are gathered for an exhibition in his honour; Gustavo, his former partner, and his family reflect on his final departure that ultimately proved to be the beginning of a legacy that continues to this day.