Scenes From a Marriage
An adaptation of Ingmar Bergman's 1973 Swedish TV miniseries about a marriage falling apart.
Innocence And Panic
After a tense day of reflection and disclosure, Mira and her husband, Jonathan, navigate the consequences of unexpected news.
Poli
When Mira returns from a business trip with a crushing revelation, she and Jonathan struggle to process the complicated aftershock.
Jonathan and Mira share all that they've learned since separating, rekindling old connections at the risk of exacerbating dormant wounds.
Jonathan and Mira reconvene, exploring the root of their connection but ultimately finding the source of their animalistic impulses.
Mira and Jonathan are a little older and wiser as they reflect on and re-evaluate their intricate love story.