Convenience Store Boy Friends
Mishima Haruki and Honda Towa are new students at Aokisora High School and best friends; at a convenience store near their high school, Mishima runs into his classmate Mashiki Miharu, a girl he's recognised since he was little.
Honda decides to investigate his classmate after seeing Miharu having a friendly conversation with Sanagi, doing it for the sake of his best friend Mishima.
With the Sports Festival coming up, Mishima and Honda's classmates have high expectations for them as members of athletic clubs.