Curvy Girls
Welcome to the world of plus-sized models where gorgeous women strive to succeed in a business ruled by zero sized mindsets; these beautiful Latina models have big personalities and bigger dreams.
Full figured fashions fiercest Latina models, Ivory, Denise and LornaLitz face challenges that will make or break their careers.They may be the best, but can they survive uncompromising shoots.
Lorna reaps the rewards of having a sugar daddy; Denise tries her hand at video hosting; the drama explodes like fireworks at Ivory's birthday bash.
Sexy guys distract the girls as Denise dates Ivory's brother, but is shocked by a surprise announcement by her ex Ivory tries online dating and meets a rich mystery man.
Ivory, Lorna, and Rosie compete for the same nude editorial shoot but only one has the inhibition and unstoppable drive to get the gig.The girls relieve some stress and have a little fun.
Lorna tries to ignore Ivory's curt criticism and lands a hot runway show; Denise fizzles at a video audition; a family emergency upsets plans.