Dating Unlocked
Participants on first dates are given keys to unlock their dates' hidden secrets.
Kyisha
Kyisha is looking for love and fun and exploring three options of people to date.
Syr Christian
Syr seeks love and fun, exploring three dating options; the dungeon master hopes to find what he desires.