Dollhouse
Echo becomes the female counterpart to an outdoorsman; Agent Ballard is encouraged when he receives a clue to Echo's true identity.
Echo goes undercover as a backup singer to protect a pop star from an obsessed fan; Agent Ballard is led down the wrong path in his investigation; Lubov has a secret.
Agent Ballard comes face to face, and fist to fist, with Echo for the first time, making a surprising turn in his investigation.