Dragon Ball GT
Goku, Trunks and Pan land on a planet of money-hungry swindlers; a robot eats the radar that is needed to find the Dragon Balls.
Goku, Trunks and Pan land on a planet where everything is larger than life; Goku must secure a Dragon Ball in the belly of a beast.