Dragon Quest: The Adventure of Dai
When they hear about the demon's revival, Dai and his friends take it upon themselves to stop him and the evil force that revived him.
Avan turns into a dragon and attacks Dai, who fights back to no avail; as Dai clears his objective, someone enters the island.