Durarara!! X2
A young man heads to Ikebukuro looking for excitement and discovers many unique characters who are caught up in trouble as their lives intersect in a mysterious world.
Looking for a change, Mikado takes his friend Masaomi's advice and moves to Tokyo's Ikebukuro district to start at a new high school.
Mikado arrives as Masaomi cruises for girls, and the two see Anri being attacked by three girls and a gang member.