Mob Psycho 100
Self-Proclaimed Psychic: Reigen Arataka ~And Mob~
Self-proclaimed exorcist and secret fraud Arataka Reigen attempts to banish an evil spirit, but only annoys it. Reigen then calls for his secret weapon, an actual psychic with incredible powers, middle school student Mob.
Doubts About Youth ~The Telepathy Club Appears~
The Telepathy Club are told that they will be shut down by the student council due to lack of members. Inukawa thinks of asking Mob to join, but Mob gets a call from Reigen about an incident at Highso Girls' Academy.
Peaceful days come back after Mob's fight with Teru and the president of the Telepathy Club, Kurata Tome, drags Mob around to find other espers. Reigen continues to swindle people as a fake psychic.