Emergence
Jo Evans plunges her family into a deepening mystery, when she discovers a young girl on the night of an inexplicable plane crash and decides to protect her.
As Jo and Chris try to identify the sinister forces coming after Piper, a mysterious man hinders their search and brings danger too close to home; Abby works with Piper to trigger her lost memory; Jo makes a deal with Benny to secure Piper's safety.
A mysterious illness takes hold of Piper; Jo and Benny investigate powerful tech mogul Richard Kindred; Jo considers accepting help from an unknown source; Alex works to decipher a radio frequency code from Piper's plane crash.
After learning more about Piper's origins, Jo struggles with the decision to shelter her; Benny enlists a friend to hack Kindred's secret files; Chris clashes with a headstrong informant he's assigned to protect.
Jo is determined to prove Kindred was behind the attack on Benny and April; Piper experiences intense, confusing visions.
Jo and Benny investigate the death of Richard Kindred's former business partner; Mia and Piper experiment with Piper's powers; Alex confronts Ed about his health.