False Flags
Richard Dolan guides us through the history and implementation of false flag operations and propaganda, which are tools used to achieve specific ends that would otherwise be impossible to justify.
The Age of False Flags
Join Richard Dolan in this episode of False Flags as he guides us to see through the fear mongering of mass manipulation.
History of False Flags
Join Richard Dolan in this episode of False Flags as we explore the earliest forms of false flags.
Join Richard Dolan in this episode of False Flags. He reveals details of three events which ushered in the modern age of deception.
Join Richard Dolan in this episode of False Flags. He exposes how the Nazi party, in the 1930s, manipulated the German people prior to WWII.
Join Richard Dolan in this episode of False Flags. Authoritarian governments can raise public support for military actions, by using false flags.