Free Meek
This docuseries chronicles Meek Mill's transformation from chart-topping rapper to galvanising face of criminal justice reform; Meek, his family and his legal team fight for his freedom; reinvestigating a case filled with allegations of corruption.
Two Americas
Hip-hop star Meek Mill buys a gun for personal protection, which leads to a dangerous encounter with law enforcement and a dark journey into Philadelphia's criminal justice system that he spends more than a decade trying to escape.
The Trap
Meek spends his first night in jail after being badly beaten following his arrest; once released and awaiting trial, he spends his time in the recording studio making new music.
Allegations of a bizarre request by Judge Brinkley at a probation hearing fuel speculation by Meek's supporters that she is taking an unusually personal interest in the case; she prohibits Meek from performing and earning money while on house arrest.
Meek's son Papi misses his father; private investigators who the defence team hired to investigate the judge turn their attention to Meek's original case and revisit the events of January 2007.