Funko Shorts
Marvel and Funko team up to present the Pop! style animated shenanigans of Spider-Man, Iron Man, Rocket, Groot, and Deadpool. Follow these heroes as they battle against Loki, The Collector, and Venom.
Spellbound
Spider-Man and Iron-Man face-off against each other due to the trickster Loki and his mind-controlling scepter.
Deadpool stops a hungry and destructive Venom by feeding him a very spicy chimichanga.
The Collector sends Taserface to re-capture Groot for his collection and ends up on a slippery snow chase on a frozen alien planet with Groot & Star-Lord.
Loki starts a battle with his older half-brother, Thor, and the two go staff-to-hammer on a barren, rocky planet.
Hulk and Black Widow need to work together using brains and brawn to escape an underground Hydra bunker full of traps and tricks.