Going Viral Pvt. Ltd.
A couple, along with a bunch of other quirky employees, must do whatever it takes to run Going Viral Pvt Ltd, a firm that promises to make people go viral and help them acquire all the fame and money they've ever wanted.
#Startup
While giving a sneak peek into his offbeat startup, Gaurav makes it evident how he eats, breathes and lives social media; struggling to come up with a hit viral video, the company tries its luck by using a goat and a person of short stature.
#Interruptions
Opportunity knocks at the door of Going Viral Pvt Ltd in the form of a wealthy financial adviser who was caught making bird noises on camera; influenced by Gaurav's bizarre sales pitch, he agrees to pay them double to go viral.
Unable to find any controversial incident associated with an honest politician, Gaurav struggles to come up with ideas to help him go viral; meanwhile, Natasha is not happy about Shravika running her own café within Going Viral.