Greenleaf
The Greenleaf family run the sprawling Memphis mega-church, Calvary Fellowship World Ministries, but greed and scandalous secrets lie behind their perfect facade.
The Baptism
Grace's moving back to Memphis is motivated by vengeance for her sister's death; she struggles to work in the family's church.
Jacob and Kerissa realise what their marriage has become; Grace goes on an uncomfortable date; Senator Banks looks into the church's finances.
Grace and the Bishop find themselves in opposition; Lady Mae tries to mend fences while Kerissa is pushed to her limit; Kevin further explores his sexuality.
The Bishop pushes Grace to deal with her feelings concerning the pulpit; Lady Mae admits her blame in Faith's death; Kevin's advise to Charity backfires.