When brilliant detective Sakaido awakens in a strange and fragmented world, he begins assisting the police on a murder case.
The Perforator evades capture and kidnaps a Kura officer. Sakaido and Wellside race to find more clues before it's too late.
Matsuoka goes to see Hondomachi before the Kura goes after its next serial killer. As Sakaido struggles to survive and searches the killer's id for clues, Narihisago is haunted by his past.