Isekai Cheat Magician
Lost Ones from Another World
On their way to school one day, Nishimura Taichi and Azuma Rin are enveloped by the light of a magic circle and awaken in an unfamiliar land with forests and open fields of grass.
Magic Training
The Golden Swordsman Myura leads Taichi and Rin to the mage Lemiya; after a reevaluation, it's discovered the two possess astounding magic power, and so their training under Lemiya begins.
After safely qualifying to become adventurers, Taichi and Rin begin working out of the Mithril inn to complete easy E-Rank quests.
Taichi and Anastasia encounter the young magicians Milo and Melo; meanwhile, Rin and Muller alert the guild to an impending attack.