Ken Burns: Baseball
Introducing some of the most extraordinary individuals ever to play the game, including volatile outfielder Ty Cobb, pitcher Walter Johnson, and manager John McGraw.
The Black Sox Scandal sees eight members of the Chicago White Sox accused of taking money to throw the 1919 World Series.
A new generation of stars emerge, including Joe DiMaggio and Ted Williams; the rise of the Negro Leagues culminates with the battle between Satchel Paige and Josh Gibson in the Negro League World Series.
After the 1941 season, war disrupts the sport as players are drafted; integration occurs when Jackie Robinson plays for the Brooklyn Dodgers.