Lab Rats
Leo, an ordinary teenager, moves into a high-tech house with his parents and discovers a secret lab housing three superhuman teens. After convincing Leo and his parents, they go to school and try to keep their powers under wraps.
Crush, Chop & Burn: Pt. 1
When Leo moves in with his new stepdad, he discovers superhuman teens Adam, Bree and Chase living in a lab beneath the house.
Commando App
When Chase is threatened by a football player on his first day of school, his Commando App is activated, turning him into drill sergeant Spike.
When Adam tries to help Leo ask a girl to the dance, she ends up falling for Adam instead, causing a rift between the brothers.
The Lab Rats must stop Davenport's train that has lost control, but discover that Leo has tossed out a piece of machinery that is crucial for their mission.
When Chase will not acknowledge Adam's good ideas, Adam decides to run against him in the Student of the Semester competition. Leo uses Bree as his personal taxi.