PJ Masks
Young friends Connor, Amaya and Greg become superheroes at night when they activate their amulets and turn into their mystery-solving alter egos: Catboy, Owlette and Gekko.
Owlette and the Flash Flip Trip/Gekko and the Pogo Dozer
When Romeo deletes stories from books, Owlette asks for Flossy Flash's help to fix things; Romeo steals a jetpack.
Night Ninja takes the sports equipment from Sports Day; Romeo transforms a pterodactyl model into a flying robot.
Romeo and Night Ninja end up shrinking the PJ Masks; Luna Girl attempts to hide the toys she has stolen in a giant moon ball.
Luna Girl intends on stealing some butterflies since she thinks that moths have caused her past defeats; Owlette tries almost anything to prevent Luna Girl from winning a competition.
Gekko's fears about his poetry presentation are oddly alleviated when Romeo steals his voice. Night Ninja steals Master Fang's prized sword.