PJ Masks: Shorts
When darkness falls, three six-year-old children turn into superheroes and experience various adventures as the PJ Masks.
Super Cat Speed
Catboy is racing to stop Romeo from using his new invention, not realising he's actually racing towards a trap the villain set for him.
Super Gekko Muscles
Gekko uses his Super Gekko Muscles to stop a huge boulder rolling over the Gekkomobile; but when it crashes into the playground he sees he should have been less selfish.
The PJ masks hold the Super Moves Dance Party, giving everyone a chance to learn and show off their moves.