Last Call
When a dismembered body is found in New Jersey in 1992, the crime scene bears striking similarities to a murder a year prior; both victims were affluent and closeted men, last seen at a piano bar in Manhattan.
A third victim is part of the queer community's most vulnerable population, sex workers of colour; while the AVP pressures the NYPD and media to connect the murders, another piece of evidence leads investigators to Staten Island.
The clear pattern of a serial killer emerges with a fourth murder, prompting the creation of a multi-jurisdictional task force and the first coverage from national newspapers; an eyewitness leads to a break.
A break in forensic technology leads investigators to a suspect — a nurse living on Staten Island; the next step is to decipher his past; a quest that takes them back almost 30 years to a murder in Maine.