In the Eternal Night
High Admiral Reinhard of The Galactic Imperial Navy launches an attack on the Free Planets Alliance, which has them surrounded on three sides.
Annerose, Reinhard's older sister, lives in the palace as the kaiser's favourite mistress; when Reinhard and Kircheis pay her a visit, she asks Kircheis to continue looking out for her brother.