Lord Marksman and Vanadis
Count Tigrevurmud Vorn of the Brunish territory of Alsace is taken prisoner by Eleonora Viltaria, a war maiden of the neighbouring kingdom of Zhcted; she will return him to Brune if his ransom is paid, but she has another reason for keeping him.