Luck
Ace Meets With A Potential Investor
Eager to move forward in the racetrack deal, Ace meets with potential investor, Isadore Cohen; Renzo sets his sights on one of Escalante's mystery horses and Lonnie spends time with two unscrupulous women.
Ace enlists the talented young whiz, Nathan Israel; Marcus, Lonnie and Renzo send Jerry to purchase another horse; Walter enters his colt in his first race, but loses his rider.
When Chan challenges Jerry to a poker game, his friends try to keep him away from his poker nemesis; Ace meets with an old colleague who might be able to assist him with his horse racing business.
Ace decides to buy a piece of the racetrack and pitches a deal; Israel visits Smythe where he is offered to become an informant and a 'second salary'; Escalante goes ahead and races Mon Gateau.