Luther
DCI John Luther returns to work after suspension following the traumatic arrest of a serial killer, and must solve a seemingly perfect double murder and work out how, and by whom, it was committed.
Luther hunts a trained sniper on a mission to kill police officers, but as the body count rises, he must uncover the killer's true motives.
With a serial killer on a rampage, Luther must set his personal life aside and delve into the murderer's mind to discover what is driving him to kill so many girls.
When a wealthy couple are taken hostage, Luther must try to avert a disastrous chain of events. However, what he doesn't know is that it will soon become very personal.
Luther, suspected of murder, goes on the run to try and prove his innocence. With Alice's assistance, they set out to exact revenge on the real killer.