The Missing
Tony and Emily Hughes' life changes forever when their 5 year-old son Oliver goes missing on a family holiday to France. A huge manhunt led by Julien Baptiste, one of France's finest detectives, is launched.
The case is thrown into disarray when a key witness is found murdered. Tony is horrified as he begins to realise that his generous benefactor, Ian Garrett, isn't the person he claimed to be.
Tony desperately tries to cover his tracks as he deals with the consequences of his actions. With her world collapsing around her and no real breakthrough in finding Oliver, Emily finally breaks down. Things take a turn for the worse for Julien when an unprovoked attack puts him in life-threatening danger.