May It Please the Court
Noh Chakhee, the ace lawyer with the highest winning rate, becomes a public defender of Jeongha overnight; she becomes involved with a unique and eccentric public defender, Jwa Sibaek, and takes on a serial murder case of wealthy men.
Noh Chakhee, Jangsan's ace lawyer, tries to defend Kanksung Pharmaceutical's new contraceptive pill, but her defence attorney, Jwa Sibaek, manages to make her nervous.
Cho Hyunsik is found murdered kneeling in front of the bathtub; Sibaek, who was worried about Chakhee and had followed her car, is named as one of the suspects and begins to doubt the police.
An investigation into a serial murder case begins after the murder of a company president.