One Dollar Lawyer
Cheon Ji Hun is a stylish and charismatic lawyer who takes on rich clients that want to flout the law. With a retainer of only one dollar, he aims to bring justice to those who have been wronged.
Cheon Jihun takes on an underprivileged client who has four cases of pickpocketing against them. An intense court battle takes place between his client and the prosecution.
Ji-hoon grasps the whole story of the case with his sharp analytical skills; Mari hears about Ji-hoon's past when he was working as a prosecutor five years ago.