Megalobox
Nanbu and Joe decide to make the ultimate gamble to get into Megalonia: Joe is going to be fighting without any kind Gear. Can a gearless boxer really survive in a sport designed to showcase the cybernetic enhancements?
Nanbu's old fighter, Aragaki, has returned to the ring a changed man. And he has a vendetta against his old trainer... one that might cost Joe his life.