Million Doll
Zaitaku Otakus VS Concert Otakus
Suuko, a prominent blogger and hikikomori, decides to help out Itorio, a up-and-coming idol group. Meanwhile, Ryuu-san, an idol enthusiast decides to move on and support a new idol. A battle starts to shape up between the two.
Who Helped Hinami Go Major
Ryuu-san reminisces on how he got into idols, and how Suuko was involved in taking his love away. Not to be outdone, Ryuu-san enters into a competition with Suuko in order to see who can take their favorite idols into the big time.
Itorio talks with each other about how they want to focus on becoming bigger idols. Meanwhile, Mariko renews her determination on making it big. Everyone is focused on becoming the next big thing.
Suuko reminisces about her past, and just what made her get into idols. Meanwhile, Mariko and Itorio both think about what's going to take them to the major leagues.
Itorio has their Tokyo concert, and their fans have a great time. The place is packed, full of energy. Everyone's surprised at how great things are going. At this rate, they can make it big.
To become more than just local idols, the girls won't be able to perform in Fukuoka anymore.