VOICE OF FOX
The ghost singer with the fox mask who can carry a tune and the idol who can't sing at all take on the world of entertainment together! Hu Li hides his face and ghost sings with his amazing voice. Kong Que is good looking, but can't sing to save his life. The two of them will butt heads with each other, and their rivals, as they climb the stairway to stardom.
The three days are almost up, and SKY is about to expose Hu Li as Kong Que’s ghost singer. Suran helps him track SKY down.