Mobile Suit Gundam 00
Graham Aker confronts Setsuna as he leaves Ceylon; Graham's mobile suit proves to be no match for Setsuna's Gundam, but he returns from battle to learn that he and Billy Katagiri have been reassigned to a new anti-Gundam investigative taskforce.
The Human Reform League holds a memorial service for the soldiers whose lives were lost in the recent interventions, and reaffirms its opposition to Celestial Being.
Celestial Being's activities have reduced the level of conflict in the world, but there are some who don't welcome the change; among them the nation of Moralia, whose economy is based on the arms industry and on private military companies.