Mr Bean
Mr Bean rushes to an exam only to discover he's studied the wrong subject, can't get any privacy at the beach, and disrupts church.
Mr Bean buys a portable television, has a camera stolen, and attends a magic show and disco with his girlfriend.
Mr Bean races to the dentist's office after oversleeping, helps a boy fix his remote-controlled toy boat, and is menaced by a wasp while having a picnic.
Mr Bean treats himself to a weekend at a posh hotel where he manages to get himself into one tricky situation after another.