The Thin Blue Line
Fire and Terror
DI Grim gets to deal with real-life terrorists, Constable Habib falls in love with a handsome fireman, and Constable Goody goes green.
Fowler's strategy for the pub quiz is sabotaged from within, when DI Grim tells his star player, WPC Habib, that her feminine wiles are needed to bait a trap.