My Crazy Birth Story
A woman delivers her baby at a baseball game; a mother goes into labour alone at home; a wife gives birth in the car while her husband drives her to the hospital.
A couple go to the zoo, and leave with a lot more than they expected; a woman achieves the ultimate in multitasking when she gives birth while driving.
A couple plan their dream wedding, but the plan unexpectedly changes; the owner of a Dairy Mart delivers a baby.