Nazotokine
Solve It, Then Think About it!
On the verge of an exciting meeting with an anime company, Amino Tokine finds herself trapped in an extradimensional space where she'll have to solve riddles to escape!
They're After the Q-Stone
Trapped in the Quizun dimension, Tokine has only five minutes to solve a riddle... and she's already wasted two! Will she have her eureka moment?
Tokine is pulled into Quizun during her late-night commute home, which brings her fellow commuters with her into the riddle. Can she solve it and save them all?
The riddle of the commuters continues! Tokine had better think fast if she wants to solve it and escape Quizun with all innocent bystanders safe!
While helping a friend move into her new apartment, Tokine is sucked into Quizun once more.