O11CE
Gabo is close to leaving the academy, so Francisco asks Vitto to go to Alamo Seco to find Felipe. However, Francisco disobeys Diego and puts Gabo on the field.
Francisco and Diego have an argument because Francisco allowed Gabo to play the match. Isabel decides that Gabo will stay at the IAD. Diego and Francisco try to work together in order to get the team off the ground.