Panty & Stocking with Garterbelt
Panty and Stocking are two angels who were kicked out of heaven due to their poor behaviour, and are tasked with using their abilities to weaponise underwear to destroy ghosts.
A ghost is causing toilets to eat people; Panty and Stocking must battle a ghost who can possess cars.
Stocking goes on a diet and tells everyone about it. Plus, the high school organises a race where contestants run in their underwear.
A man decides to create a nose-picking fad; Stocking and Panty end up battling a ghost made of vomit.