Pop Team Epic
Encounter
Get ready to fall in love! Idols, high school, and—JUST KIDDING! Thought this was a slice of life? Think again, punk! Don’t be upset, Pipimi and Popuko are here to ruin everything.
Vanver - a Game in Another Dimension
Grab your controller, it’s time to play—what the crap? This game isn’t even animated! Ugh, screw this. I’ll just show you my Pop Technique!
We’re going behind the music in this special episode to look at the rise of famous idol, Pop-chin. Then, hop into my new, killer ride.
Don’t be uncool man, it’s time for the race of the century with the Skeleton World Grand Prix! If you survive that, maybe we can pop together.