Pramface
Two teenagers try to come to terms with impending parenthood. Jamie has just finished his exams and his carefree summer is off to a great start. He has crashed a party and hooked up with an older woman, 18-year-old Laura, who is also looking for some uncomplicated fun, but thanks to a combination of post-exam euphoria, too many drinks and an available bedroom, they soon find they have one very serious complication on their hands.