Princess Jellyfish
Sex and the Sisterhood
After seeing a spotted jellyfish in the same tank as with a moon jellyfish, Tsukimi goes on a rescue mission as one will not survive in with the other.
Kuranosuke tries to bond with Tsukimi by introducing her to the world of makeup.
Sweet potatoes and bittersweet memories send Tsukimi to the aquarium; Kuranosuke decides to tag along, and so does his brother Shu.
The Sisterhood encounters their enemy for the first time; Tsukimi is crushed by jealousy; Mayaya dresses up like Nicole Richie.
Kuranosuke works his make-up magic to turn the Sisterhood Stylish and takes them out for a bite to eat.; Inari uses her feminine charms to lure Shu to a bar, but has sinister motives.